GENERAL

Prezentul document, prin continutul sau, pune la dispozitia utilizatorilor POLITICA DE PLASARE A COMENZILOR, PLĂȚI, ANULARE COMENZI ȘI RAMBURSĂRI pentru serviciile comandate prin intermediul site-ului asprem.ro

Magazinul online este operat de ASPREM SRL , iar Serviciile oferite sunt prestate de ASPREM SRL - entitatea juridica care vinde serviciul/iile si care va incheia contractul cu dumneavoastra pentru furnizarea acelui serviciu/ii în sensul acestor Termeni.

Va rugam sa cititi cu atentie POLITICA DE PLASARE COMENZI, PLĂȚI ȘI RAMBURSĂRI a acestui website, prezentată mai jos. Aceasta Politica de livrare și anulare se aplica oricarei comenzi de servicii catre ASPREM SRL realizata prin intermediul magazinului virtual asprem.ro („Magazinul online”).

ASPREM SRL isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si politicile de plasare a comenzilor, plati si anulare a acestora, fara niciun fel de notificare prealabila. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica ultima forma publicata.

Puteti comanda servicii oferite de ASPREM SRL prin intermediul site-ul asprem.ro sau contactand direct compania pentru o CERERE OFERTA.

PLASAREA COMENZII, PLĂȚI, RAMBURSĂRI

1. Prin intermediul acestui Magazin se realizeaza o PRECOMANDĂ pentru unul dintre serviciile prestate de ASPREM SRL.

2. Plasarea precomenzii se va realiza prin selectarea tipului de serviciu din compartimentul MAGAZIN.

3. Serviciul selectat urmeaza sa fie amplasat in COS.

4. Finalizati procesul de achzitie a serviciului prin completarea tuturor datelor solicitate prin intermediul interfatei de finalizare a comenzii.

5. Indicati in mod obligatoriu locul unde urmează sa fie prestat serviciul selectat (adresa), volumele estimative, extrase din proiecte sau schite care indica la specificul si volumul lucrarilor.

6. La finalizarea comenzii se achită o taxă de 200 RON, necesară pentru evaluarea corectă a volumelor si specificului lucrarilor solicitate de client.

7. In baza datelor furnizate de client prin intermediul acestui Magazin, Asprem SRL va transmite oferta in care va fi indicat: pretul lucrarii, costurile pentru dislocarea utilajelor si termenii și conditiile de realizare a lucrarii.

8. Oferta emisa catre cumparator in conditiile descrise mai sus este valabila 14 zile.

9. Prin acceptarea ofertei, Asprem SRL va transmite cumpărătorului contractul pentru lucrări in care se v-a specifica toate particularitatile executarii lucrarii.

10. Daca oferta nu este acceptata de cumpărător, taxa de 200 RON achitată prin acest Magazin se va restitui catre cumparator in termen de 15 zile din data notificarii despre neacceptarea ofertei.

11. Daca in termen de 15 zile, de la receptia ofertei, ASPREM SRL nu are nici o reacție din partea cumpărătorului, oferta se anulează și taxa de 200 RON se restituie.

12. Daca cumparatorul a acceptat oferta, dar refuza sa semneze contractul sau, daca a semnat contractul dar pana la data scadenta pentru inceperea lucrarilor se refuza de lucrare, taxa de 200 RON achitata prin intermediul Magazinului nu se restituie.